OK! Dzwonię!    Certyfikat    Wizytówka Google    YouTube    Facebook    Twitter    Cookies
NR 2021 » Antywindykacja, antykomornik, upadłość konsumencka - realne ceny, wiarygodne terminy oraz rzeczywiste i skuteczne działanie.
Od powstania naszej kancelarii w 2010 roku zmienił się zarówno zakres naszej działalności, jak i również okoliczności prowadzenia działalności. Pierwotnie nasza kancelaria została stworzona do prawnej obrony klientów banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Ilość nieprawidłowości w obsłudze klienta tych instytucji finansowych oraz niejasna, często celowo skomplikowana oferta powodowała dużą liczbę pokrzywdzonych i często bezradnych klientów. 

Byliśmy jedną z pierwszych kancelarii w Polsce, oferującą Prawną Obronę Dłużników czyli interesów klientów instytucji finansowych, urzędów skarbowych czy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Stworzyliśmy model obrony i edukacji tych klientów, a w ślad za nami powstało wiele kancelarii o podobnym zakresie działania. Między innymi dzięki naszej idei wyrównania praw i szans pomiędzy nadmiernie reprezentowanymi bogatymi instytucjami finansowymi, a nie do reprezentowanymi klientami o zdecydowanie mniejszych możliwościach finansowych, mówi się dziś bez wstydu i negatywnego kontekstu. O prawie dłużnika do obrony przed bankiem mówią dziś wszyscy, a sami klienci mają dziś wiedzę, świadomość a przede wszystkim chęć walki o swoje prawa z nadzieją, że walkę tę można wygrać. Możemy więc zupełnie spokojnie powiedzieć, że nasza kancelaria jest prekursorem walki o prawa klientów instytucji finansowych, a wręcz wylansowaliśmy pewną modę na walczenie o swoje interesy. 
Przez wszystkie poprzednie lata kładliśmy ogromny nacisk na relacje z klientem, osobiste spotkania, dogłębną analizę sprawy. To merytoryczne podejście do klienta zawsze przekładało się na wysoką skuteczność naszej obrony oraz liczne wygrane sprawy w sądach. Potwierdzeniem naszej skuteczności jest chociażby nagroda laureata konkursu Orły Prawa za rok 2020. 

W ubiegłym roku zmienił się cały świat, który do tej pory tworzyliśmy i znaliśmy. Musieliśmy zmienić swoją koncepcję kontaktu i współpracy z klientem, aby, mimo powszechnego i prawie całorocznego lockdownu, utrzymać jak najlepsze relacje z klientami, utrzymać jak najwyższy odsetek wygranych spraw. 

Kancelaria ENTA kolejny raz wytycza trendy wśród kancelarii prawnych, przenosząc całą obsługę klienta do obsługi zdalnej. W roku 2020 rozpoczęliśmy proces cyfryzacji naszych usług, wspierania tych usług przez sztuczną inteligencję i inne mechanizmy ułatwiające pracę z klientem oraz podwyższające naszą skuteczność. Sprawdzony model zdalnej obsługi klientów naszej kancelarii, po licznych testach oraz poprawkach, wdrożyliśmy do naszej stałej oferty. 

Możemy więc powiedzieć, że oprócz wszystkich negatywnych skutków globalnej pandemii, naszej kancelarii udało się również osiągnąć kolejny wyższy poziom obsługi klientów w ramach Prawnej Obrony Dłużnika. Tym samym, nasza kancelaria znów jest liderem w działaniach oddłużeniowych, restrukturyzacyjnych, naprawczych a także upadłościowych w tych trudnych czasach, kiedy wszyscy musimy dbać o zapewnienie odpowiedniej higieny i dystansu. Od 11 stycznia 2021 roku nasza kancelaria ponownie zaprasza wszystkich klientów obecnych i przyszłych do korzystania z naszej usługi Prawnej Obrony Dłużnika w całkowicie bezpiecznym i bardzo wydajnym jakościowo systemie online VC/01. 

Niech ten Nowy Rok 2021 będzie dla nas wszystkich rokiem dobrych i pozytywnych zmian jakościowych, bez względu na fakt, że zmiany te zostały wymuszone czynnikiem chorobowym. 

Wszystkiego najlepszego w Nowym 2021 Roku. 

 Kancelaria ENTA. Styczeń 2021 rok.

Wróć do Bloga...
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Jak wyłączyć? Kliknij tutaj
Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.